Ειδοποίηση καθυστέρησης παράδοσης



Δεχόμαστε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Μετρητά στην Παράδοση
  • Πιστωτική Κάρτα
  • PayPal

Μετρητά στην Παράδοση:

Πληρώνετε με μετρητά όταν παραλάβετε την παραγγελία.


Πως να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα:

1) Συμπληρώστε τα απαραίτητα δεδομένα 
2) Επιλέξτε τον τρόπο παράδοσης 
3) Στο τμήμα με τους «Τρόπους πληρωμής», επιλέξτε «Πιστωτική Κάρτα». Η παραγγελία σας θα επεξεργαστεί και το τιμολόγιο θα σταλεί στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Μπορείτε να προσπαθήσετε να πληρώσετε με Πιστωτική Κάρτα, μόνο 9 φορές ανά ημέρα, αυτός είναι ένας προσωπικός τρόπος ασφάλειας δεδομένων. Εάν έχετε προσπαθήσει και αποτύχει αρκετές φορές, δοκιμάστε ξανά μετά από 24 ώρες ή διαλέξτε διαφορετικό τρόπο πληρωμής, όπως το PayPal.

Γιατί απορρίφθηκε η πιστωτική μου κάρτα; 

Παρακαλώ βεβαιωθείτε πως έχετε εισάγει σωστά τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία της κάρτας. Παρακάτω είναι κάποια από τα πιο συχνά αίτια απόρριψης πιστωτικής κάρτας:

Ανεπαρκείς πόροι πληρωμής
Προσπαθείτε να αγοράσετε προϊόντα που απαγορεύονται στην χώρα σας, όπως ηλεκτρονικά τσιγάρα ή παιχνίδια ενηλίκων
Η κάρτα έχει λήξει ή εάν είναι καινούργια, δεν έχει ενεργοποιηθεί .
Η πληρωμή έχει λήξει 
Η κάρτα σας έχει καταχωρηθεί ως κλεμμένη ή χαμένη

Πληρωμή μέσω PayPal

Μπορείτε να συνδέσετε πιστωτική κάρτα, χρεωστική κάρτα ή τραπεζικό λογαριασμό στο PayPal για να αγοράσετε τα προϊόντα μας. Αφού πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, θα ανακατευθυνθείτε στο PayPal για να ολοκληρώσετε την πληρωμή.

1.Κάντε είσοδο στον λογαριασμό σας στο
PayPal.
2. Εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας και η παραγγελία σας θα αποσταλεί στην διεύθυνση του PayPal. Έπειτα πατήστε το πλήκτρο «Υποβολή/Αποστολή».
3. Η πληρωμή θα επεξεργαστεί και το τιμολόγιο θα σταλεί στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:  Η παραγγελία θα σταλεί στην διεύθυνση του λογαριασμού PayPal. Βεβαιωθείτε πως την έχετε εισάγει σωστά.

PayPal – Συχνές Ερωτήσεις 

Παρακάτω βρίσκονται κάποιες από τις Συχνές Ερωτήσεις σχετικά με τις πληρωμές μέσω PayPal. Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών του PayPal ή επικοινωνήστε μαζί μας.


Πώς εξασκώ το δικαίωμα «Προστασίας Αγοραστή PayPal”;

Εάν δεν παραλάβετε την παραγγελία ή κάποιο από τα προϊόντα διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή του, θα επωφεληθείτε από το σύστημα «Προστασία Αγοραστή PayPal”, το οποίο περιλαμβάνει την τιμή του προϊόντος αλλά και των μεταφορικών. Παρακαλώ επικοινωνήστε  με έναν από τους αντιπροσώπους μας μόλις συνειδητοποιήσετε ότι υπάρχει κάποιο λάθος με την παραγγελία σας.


Καλύπτεστε από την "Προστασία Αγοραστή PayPal" εάν:

. Η αγορά πραγματοποιήθηκε από το rovo.gr; 
. Η πληρωμή πραγματοποιήθηκε μέσω PayPal; 
. Έχετε πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία πληρωμή μέσω PayPal; 
. Έχετε υποβάλλει αίτηση εντός 45 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα πληρωμής μέσψ PayPal και – εάν είναι απαραίτητο – έχετε δηλώσει παράπονο εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που ανοίξατε το αίτημα σας.
. Καλύπτετε τις προδιαγραφές Προστασίας Αγοραστή
PayPal Που αναφέρονται στους Όρους και Προϋποθέσεις PayPal – Τμήμα 13. 

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Εξυπηρέτηση Πελατών PayPal;

Το PayPal προτρέπει τους πελάτες του να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση μέσω email. Ωστόσο, εάν θέλετε να μιλήσετε με κάποιο άτομο από το PayPal, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον παρακάτω τηλεφωνικό αριθμό Προσωπικών Λογαριασμών: 00353 1 436 9111

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη κατά τις παρακάτω ώρες: 
. 8:00 ΠΜ PDT έως  4:00 ΜΜ GMT Δευτέρα με Παρασκευή